by Institute of Entrepreneurship Development iED

Κίνητρα, προκλήσεις και τα θέματα που αντιμετωπίζει η γυναικεία επιχειρηματικότητα: Συγκριτική μελέτη στην Ελλάδα και στο Κατάρ

Ο στόχος της έρευνας είναι να διερευνήσει τις βασικές πτυχές της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Ο σκοπός για τον οποίο διενεργείται αυτή η μελέτη είναι για να προσδιοριστούν οι παράγοντες επιτυχίας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γυναικεία Επιχειρηματικότητα, καθώς επίσης και άλλα συναφή θέματα που αντιμετωπίζει ο τομέας αυτός.

Η έρευνα αφορά και εστιάζεται στις Γυναικείες Επιχειρήσεις και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτών, όπως τις προσωπικές εμπειρίες που αποκόμισαν στην αρχή της Επιχειρηματικότητας τους και τον τρόπο με τον οποίο χρηματοδοτήθηκε η κίνησή τους αυτή.

 

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, με την μελέτη αυτή ευελπιστούμε στην απάντηση των παρακάτω ερωτημάτων:

  1.  Ποιο είναι το προφίλ των επιχειρήσεων των γυναικών επιχειρηματιών στην Ελλάδα και στο Κατάρ;
  2.  Ποιο είναι το προσωπικό προφίλ των γυναικών επιχειρηματιών στην Ελλάδα και στο Κατάρ;
  3.  Ποιές ήταν οι εμπειρίες τους όταν ξεκίνησαν την επιχειρηματικότητα;
  4.  Πώς οι γυναίκες αυτές χρηματοδότησαν τις επιχειρήσεις τους;
  5.  Ποια είναι τα προσωπικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τις γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα και στο Κατάρ;
  6.  Ποια είναι τα κίνητρα που επηρεάζουν τις γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα και στο Κατάρ;
  7.  Ποιοι είναι οι οικογενειακοί παράγοντες και πώς αυτοί επηρεάζουν τις γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα και στο Κατάρ;
  8.  Ποιοι είναι οι παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην επιτυχία της επιχείρησής τους;
  9.  Ποια είναι τα προβλήματα τα οποία οι γυναίκες επιχειρηματίες μπορεί να αντιμετωπίσουν, ως ένα επιχειρηματικό πρόσωπο, στην Ελλάδα και στο Κατάρ;
  10.  Πώς η κυβερνητική πολιτική απέναντι στις επιχειρήσεις  μπορεί να επηρεάσει τις γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα και το Κατάρ;

Η έρευνα περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων μέσω 200 ερωτηματολογίων στην Ελλάδα και ισάριθμων στο Κάταρ. Τα  στοιχεία αυτά θα αναλυθούν και ευρήματα της μελέτης θα συγκεντρωθούν σε μία τελική έκθεση.

Για να συμμετάσχετε στην έρευνα επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:  http://www.maich.gr/surveys

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...